1st-year-student

Τμήματα Ενηλίκων

adult-coursesΡωτήστε μας πώς οργανώνουμε τα τμήματα: Advanced, Proficiency, DELF, Sorbonne

Διαβάστε περισσότερα...

Παιδιά και ξένες γλώσσες

guideΈνας οδηγός για το πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν τα παιδιά τους στις ξένες γλώσσες.

Διαβάστε περισσότερα...

Εξετάσεις Γλωσσομάθειας

graduatesΔείτε τη λίστα των επιτυχόντων μας και το συνολικό ποσοστό επιτυχίας των μαθητών μας.

Διαβάστε περισσότερα...

Η στήλη αυτή θα σας δείχνει τους μύθους και την πραγματικότητα γύρω από την διδασκαλία των ξένων γλωσσών.

Τα αγγλικά είναι εύκολα

ΛΑΘΟΣ. Τα αγγλικά είναι συνήθως η πρώτη διδασκόμενη ξένη γλώσσα για τους Έλληνες. Συνεπώς είναι ένας καινούργιος κόσμος για τον αρχάριο μαθητή και μάλιστα με διαφορετικές καταβολές (αγγλοσαξονική προέλευση) από τη δική μας γλώσσα. Το θετικό με τα αγγλικά είναι ότι έχουμε συνεχώς οπτική και ακουστική επαφή από τη γέννησή μας σχεδόν. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν πρέπει να εκληφθεί ως εύκολη γλώσσα.

Ας ξεκινήσει το παιδί μου στο σπίτι ιδιαίτερο με την ξαδέρφη του που είναι φοιτήτρια

ΛΑΘΟΣ. Σε μεγάλο ολίσθημα πέφτουν πολλοί γονείς, που για λόγους απολύτως σεβαστούς προτιμούν να κάνει το παιδί τους ένα ξεκίνημα στα αγγλικά στο σπίτι. Ρωτήστε ένα διευθυντή σπουδών πόσο δυσκολεύεται να βρει ένα/μια καλό δάσκαλο/α για τα junior τμήματα! Το παιδί στην πρώτη του επαφή με την ξένη γλώσσα πρέπει να βρεθεί σε ένα χαρούμενο περιβάλλον με άλλα παιδιά, που η εμπειρία, η οργάνωση και η αγάπη του καθηγητή θα του δώσουν φτερά!

Για αγγλικά θα πάω το παιδί μου εδώ στη γειτονιά. Μετά θα δούμε...

ΛΑΘΟΣ. Το κριτήριο για την επιλογή ενός Κέντρου Ξένων Γλωσσών δεν πρέπει να είναι η κοντινή απόσταση από το σπίτι. Όσο και αν υπάρχει έλλειψη χρόνου, ο γονιός πρέπει να ελέγξει τις παρεχόμενες υπηρεσίες από ένα κέντρο ξένων γλωσσών. Δεν χρειάζεται να ξέρετε κάποια ξένη γλώσσα για να καταλάβετε εάν το κέντρο ξένων γλωσσών, στο οποίο θα εμπιστευτείτε το παιδί σας, θα φανεί αντάξιο των προσδοκιών σας. Αφού κάνετε μια αναλυτική συζήτηση με τον διευθυντή σπουδών, κάνετε την εγγραφή μόνο όταν το ένστικτό σας πει ''Ναι εδώ θα ασχοληθούν σοβαρά με το παιδί μου''.

Tο φροντιστήριο είναι καλό! Κάνουν πολλή γραμματική, ορθογραφία & πολλές ασκήσεις!

ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ. Χωρίς να παραμελούμε τη γραμματική και τις κλασικές γραμματικές ασκήσεις, εντούτοις ας μην υπερβάλλουμε. Κανείς δε μιλάει καλά μια γλώσσα γνωρίζοντας τέλεια την ορθογραφία και τη γραμματική. Η έμφαση πρέπει να δίνεται στην ελεύθερη παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου. Αυτό επιτάσσει η διδακτική και εκεί βρίσκεται η δυσκολία της διδασκαλίας των αγγλικών.

Άμα δε μάθεις μικρός μια ξένη γλώσσα δεν γίνεται τίποτα.

ΛΑΘΟΣ. Τα παιδιά έχουν βέβαια μια μεγαλύτερη ικανότητα απομνημόνευσης και είναι εξασκημένα στο να μαθαίνουν, τους λείπει όμως η κρίση και η εμπειρία που έχει ένας ενήλικας.

Πότε θα διαβάσω; Με τη δουλειά δεν έχω καθόλου χρόνο.

ΠΡΑΓΜΑΤΙ. Όμως είναι θέμα απόφασης και προτεραιοτήτων. Ο λίγος χρόνος που χρειάζεται μπορεί πάντα να βρεθεί. Έπειτα στα τμήματα ενηλίκων γνωρίζουμε την έλλειψη χρόνου και η περισσότερη δουλειά γίνεται στην τάξη.

Εγώ τώρα έχω δουλειά. Που θα μου χρειαστεί η ξένη γλώσσα;

ΜΕΓΑΣ ΜΥΘΟΣ!!!! Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟΥ οι Ευρωπαίοι πολίτες αλλάζουν κατά μέσο όρο 5 φορές επαγγελματική δραστηριότητα στη διάρκεια της σταδιοδρομία τους. Και έπειτα τα ταξίδια, οι τουρίστες, το internet;

Είμαι φοιτητής. Έχω LOWER στα αγγλικά. Αυτό δεν αρκεί;

ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ! Διότι ένας απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ στοχεύει σε εργασιακές θέσεις όπου το επίπεδο Β2 (καλή γνώση) σε μια ξένη γλώσσα δεν είναι ανταγωνιστικό. Και φυσικά, μια δεύτερη ξένη γλώσσα κρίνεται απολύτως απαραίτητη.

Πώς θα μάθω μια ξένη γλώσσα; Έχω ξεχάσει τη γραμματική ακόμα και στα Ελληνικά!

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ. Μόνο που τώρα πλέον με την επικοινωνιακή προσέγγιση στις ξένες γλώσσες, δίνεται προτεραιότητα στην ελεύθερη παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου και οι γραμματικές δομές απλά υποστηρίζουν αυτόν τον στόχο. Οι μαθητές διδάσκονται πως να παραγγέλνουν σε ένα εστιατόριο, να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο και όχι το άμεσο ή έμμεσο αντικείμενο.

Καλά όλα αυτά, αλλά εγώ βιάζομαι να τελειώσω.

ΦΥΣΙΚΑ! Οι κύκλοι σπουδών στα τμήματα ενηλίκων είναι πολύ σύντομοι και τα βιβλία προσαρμοσμένα σε γρήγορους ρυθμούς.

Το ωράριό μου είναι πολύ ακατάστατο. Δεν μπορώ να ενταχτώ σε κανένα τμήμα.

Σε αυτήν την περίπτωση το μάθημα θα γίνει σε ατομικό επίπεδο. Εννοείται ότι εκπαιδευτικά ορθό είναι το μάθημα σε γκρουπ. Εάν όμως υπάρχουν πρακτικές δυσκολίες, το κέντρο ξένων γλωσσών σχεδιάζει και ατομικά προγράμματα με ευελιξία ωραρίου.

 

Σε περίπτωση που έχετε αναπάντητα ερωτήματα, παρακαλούμε Ρωτήστε μας

Είπαν...

Πίνακας Ανακοινώσεων

Είπαν για μας...

Εγγραφή στο Newsletter

Όλα τα νέα και οι προσφορές μας στο email σας!

Στοιχεία Επικοινωνίας

home     βαβελ - Κέντρο Ξένων Γλωσσών
Υμηττού & Τιμοθέου 13, Παγκράτι
Τ.K. 116 33
contact     210 75.11.099
print     210 75.11.099
email     vaveledu@otenet.gr
Κύλιση στην Αρχή